HomoludicusForums
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 Gran Prix Barcelona

Ir abajo 
3 participantes
AutorMensaje
Piber




Mensajes : 10
Fecha de inscripción : 05/12/2008
Edad : 35
Localización : Cardedeu

Gran Prix Barcelona Empty
MensajeTema: Gran Prix Barcelona   Gran Prix Barcelona Icon_minitimeVie Dic 05, 2008 12:25 pm

Bones a tots!

Ja se que falta molt per el Gran Prix de Barcelona, pero podriem fer una recopilació de decks, comentar-los i en general preparar-nos per anar-hi. Com més testejem, millor ens hauria d'anar (en teoria). Nose si vosaltres hi anireu, jo segurament si.

Qui s'apuntarà a anar-hi? Propostes de decks?


PS: El mox de cromo foil, amb dibuix alternatiu que es donara a cada paricipant és un gran alicient per anar-hi ^^
Volver arriba Ir abajo
ailoco
Admin



Mensajes : 34
Fecha de inscripción : 19/10/2008
Edad : 37

Gran Prix Barcelona Empty
MensajeTema: Re: Gran Prix Barcelona   Gran Prix Barcelona Icon_minitimeMar Ene 13, 2009 1:03 pm

cony això del chrome no sabia res!!

jo tenia pensat en apuntar-m'hi el pròxim que facin...

de moment estem testejan amb un colega... y lo més segur que em decanti per dredge o una chungui RW control (chalices i coses d'aquestes de serie)

Zoo em sembla que es quedarà radere, elves molt vista, affinity... hauria de testejarla més, però no em fa gaire el pes, tezzerator molt cara (i no és conya xDDD), burn es queda curta molts cops, faeries té molt hate també (a més de la chispeta nova de conflux)...

i vosaltres? per cert, per testejar si voleu mireu-vos l'enllaç de com instalar magic workstation!!
Volver arriba Ir abajo
https://homoludicusforums.activoforo.com
Piber




Mensajes : 10
Fecha de inscripción : 05/12/2008
Edad : 35
Localización : Cardedeu

Gran Prix Barcelona Empty
MensajeTema: Re: Gran Prix Barcelona   Gran Prix Barcelona Icon_minitimeMar Ene 20, 2009 2:38 am

El Gp de barcelona sera de T2 :S

Jajaj respecte als Proturs i Gps que s'apropen, i en el cas de extended, degree la trobo bonisima. La he testejat amb el Workstation i va finisima, apart de que ara la gent no juga cartes contra banquillo com ho feia avans. (un amic diu que no es bona a l'actualitat, pero el cert es que la majoria de partides les guanyo) Es un bon moment per utilitzar-se, i degree es molt degree ^^. Si necessiteu algú amb qui testejar, o que ajudi a testejar el deck, envieu-me un mail. Normalment jugo cada dia.

Respecte a T2, estic testejant amb un amic a través de MWS. Demomen el deck tira força be. Segurament el divendres vindré a fer el FNM, intentaré tenir el mazo complet. :S (suposo que es fara el torneig, tot i aixi, més endavant ja trucare per comprovar-ho)
Volver arriba Ir abajo
deckeador




Mensajes : 7
Fecha de inscripción : 24/01/2009

Gran Prix Barcelona Empty
MensajeTema: Re: Gran Prix Barcelona   Gran Prix Barcelona Icon_minitimeSáb Ene 24, 2009 1:02 am

Un altre alicient són els dubuixants, acabaran amb els canells necessitats, auran d'anar a la Vall d'Hebron!

Jo m'apuntu a al GP. Visca la Guillem-Lesnya! (sona malament, oi?)
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Gran Prix Barcelona Empty
MensajeTema: Re: Gran Prix Barcelona   Gran Prix Barcelona Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Gran Prix Barcelona
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
HomoludicusForums :: Magic: The Gathering :: Estándar (Tipo 2)-
Cambiar a: